عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 10 تير 1403
بازدید : 4
نویسنده : mozhgan

پزشک عمومی که به عنوان پزشک خانواده یا پزشک مراقبت های اولیه نیز شناخته می شود، در واقع فرد آموزش دیده ای است که مراقبت های بهداشتی جامعی را برای افرادی در هر سن و سال ارائه می دهد. آنها به عنوان اولین نقطه تماس برای بیماران عمل می کنند.

سایر مقالات : روش ترمیم پارگی بیضه

پزشکان عمومی شرح وظایف گسترده ای دارند و برای تشخیص و درمان طیف وسیعی از بیماری های پزشکی آموزش دیده اند. آنها نقش حیاتی در مدیریت بیماری های حاد و مزمن، ارائه مراقبت های پیشگیرانه و هماهنگی مراقبت های تخصصی (در صورت نیاز) دارند. یکی از نقش های اساسی هر پزشک عمومی ارائه مراقبت های اولیه و پزشکی پیشگیرانه است. آنها بر حفظ سلامت کلی، انجام معاینات روتین، واکسیناسیون، غربالگری و ارائه راهنمایی در مورد انتخاب سبک زندگی سالم تمرکز می کنند.

سایر مقالات : عوارض واریکوسل بر رابطه جنسی زوجین

پزشکان عمومی همچنین بیماری های رایجی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا، آسیب های جزئی و بیماری های مزمن مانند دیابت و فشار خون را مدیریت می کنند. اما چیزی که باید در خصوص آن ها بدانید این است که آن ها متخصص نیستند!

چنانچه بیماران نیازمند تشخیص های تخصصی و یا درمان های خاص باشند، پزشکان عمومی آن ها را به متخصصان پزشکی ارجاع می دهند. بنابراین آن ها نمی توانند وظایف یک متخصص ارولوژی را انجام دهند و به همین جهت بیماران دارای مشکلات مرتبط با کلیه و مجاری ادراری را همواره به یک متخصص ارولوژی یا کلیه و مجاری ادراری ارجاع می دهند.

ارولوژیست ها چه بیماری‌هایی را درمان می‌کنند؟

متخصص اورولوژی طیف وسیعی از بیماری‌ها و مشکلاتی که بر سیستم کلیه و مجاری ادراری و دستگاه تناسلی مردان تأثیر می‌گذارد را تشخیص داده و درمان می‌کنند. برخی از شایع‌ترین بیماری‌هایی که متخصص کلیه و مجاری ادراری تشخیص داده و درمان می‌کنند عبارتند از:

سایر مقالات : اهمیت آزمایش پروستات

عفونت‌های دستگاه ادراری: که اغلب عفونت‌های باکتریایی هستند و باعث درد، سوزش و تکرر ادرار می‌شوند.

سنگ کلیه: این سنگ‌ها رسوبات معدنی سختی هستند که در کلیه‌ها تشکیل می‌شوند و می‌توانند باعث درد شدید و مشکل در ادرار شوند. معمولاً بهترین ارولوژیست ها در وهله اول مهارت بسیار بالایی در درمان سنگ های کلیوی دارند.

سرطان پروستات: نوعی سرطان است که غده پروستات در مردان را درگیر می‌کند و یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها در بین مردان است.

اختلال نعوظ: وضعیتی است که در آن مرد قادر به دستیابی یا حفظ نعوظ کافی برای فعالیت جنسی نیست.

سایر مقالات : سرطان یا تومور مثانه




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com